+38 063 95 995 06
Статті

Розуміння стокової фотографії та як досягти успіху в мікростоковому бізнесі

Що таке стокова фотографія? Що таке мікростокер?

Стокова фотографія - це бізнес-модель, де кожен бажаючий може продати свої зображення через фондове агентство. Фондове агентство продає ліцензії на використання зображень, завантажених на їхній веб-сайт, будь-хто може завантажувати їх зображення, якщо приймається, переходить на веб-сайт агентства.

Агентство займається обробкою, розміщенням, маркетингом та продажем зображення. Коли зображення продається, агентство виплачує фотографу відсоток від ціни продажу. Залежно від ліцензії зображення може бути продано кілька разів різним покупцям.

Мікростокери - це виробники зображень, які завантажують свої зображення на веб-сайт фондового агентства. Мікросток бізнес є дуже конкурентоспроможним, він відкритий для всіх, хто може знімати прекрасні фотографії, ваше зображення буде конкурувати проти тисяч, якщо не мільйонів інших зображень.

Як запустити свій фотографічний бізнес?

Майте бізнес-план. У вирі змагань ті, хто готуються, досягають успіху. Майте короткострокові, середньострокові та довгострокові цілі. Ваш талант та досвід у фотографії допоможуть в успіху.

Включіть ефективність у все, що ви робите, дізнайтеся, що працює, а що ні. Мікросток - це гра з цифрами, знімайте якомога більше зображень, встановлюйте час для щоденного зйомки зображень. Знімайте справжні свіжі зображення, що зображають ваш особистий неповторний стиль, не бійтеся експериментувати. Покупці завжди шукають свіжі ідеї зображення.

Спеціалізація працює краще, станьте майстром конкретної тематики, знімайте зображення в ній, будь то дика природа, пейзажі, сім’ї, бізнесмени, їжа, квіти, будинки; що б не уявляла ваша фантазія.

Деякі ваші образи будуть прийняті, інші будуть відхилені, пройдете чесний самоаналіз, вчіться від кожного відгуку, який ви отримаєте від фондових агентств, арт-директорів та покупців зображень, дізнайтеся про свої успіхи та невдачі.

Послідовність, послідовність, послідовність; завантажуйте свої зображення щодня, щотижня, щомісяця або в будь-який часовий масштаб. Хитрість - залишатися послідовними. Послідовне подання дасть вам більш високий рейтинг у пошуку зображень.

Як я гарантую, що мої фотографії будуть продаватися?

Покупці купують справжні фотографії, які емоції викликає ваше зображення? Чи передає воно повідомлення, яке саме?

Проіндексуйте зображення, використовуйте ключові слова, які правильно визначають зображення і допоможуть покупцям знайти ваше зображення. Відповідно та правильно опишіть деталі зображення, щоб допомогти пошуковим системам знайти його.

Пост-обробка визначає якість зображення, як упаковка продукту. Привабливий пакет, допомагає продати товар. Позбавтеся від шуму та деталізації, дивіться на фотографію під збільшенням. Видаліть усі авторські матеріали, логотипи, етикетки, в основному все, що має торгову марку. Дизайнери хочуть, щоб зображення, які мають простір навколо них, не обрізали зображення занадто сильно.

Завантажуйте зображення в JPEG з мінімальною компресією, завантажуйте стільки зображень, скільки можливо. Урізноманітнити завантаження за допомогою декількох веб-сайтів фондових агентств.

Які ліцензійні правила мені потрібно знати?

Фондові агентства продають ліцензії на використання зображень зі своїх веб-сайтів, кожна ліцензія передбачає різну ціну. Як продавець зображень, ознайомтеся з цими ліцензіями. Ось чотири поширені ліцензії: -

  • Публічний домен - зображення, завантажені в публічний домен, можна завантажувати та використовувати вільно.
  • Безоплатна (РФ) - Ця ліцензія надає покупцеві постійні права на використання зображення комерційно без обмежень при сплаті разової плати.
  • Права, керовані правами (RM) - Ця ліцензія одноразово надає покупцю право на комерційне використання зображення, воно може бути поновлене при подальшому використанні.
  • Ексклюзивна. Ця ліцензія надає покупцеві права виключно використовувати зображення, тобто його неможливо продати нікому іншому.

Усі ці ліцензії відповідають різним цінам. Під час завантаження знайте, під якою ліцензією ви завантажуєте зображення.

Якщо вам було цікаво, як розпочати свою кар’єру у стоковій фотографії, знімати та продавати фотографії, отримувати вічний пасивний дохід, інформація, висвітлена в цій статті, поставить вас на шлях до успіху.


Автор статті: Augustine Masiga