Портрет - це один із найпопулярніших жанрів фотографії та, мабуть, один із найдавніших. Єдині межі портретів - це творча свідомість фотографів, які їх створюють.
Від спонтанних портретів невідомих людей на вулицях, до великих спланованих творчих проектів, портрети мають одне спільне - вони спрямовані на зображення людської душі.
Всім, хто починає свою фотографічну подорож, властиво цікавитись портретами завдяки їх щедрості у творчому вираженні. Ось 5 помилок, які роблять початківці в портретній фотографії та способи як їх уникнути.
Погане кадрування
Кадрування - це вирішення того, які елементи будуть розміщуватися у ваших фотографіях. Існують деякі стандартні підходи до цього під час фотографування людей. Такі підходи зазвичай називають знімками і вони варіюються від включення широкого спектру елементів, до уваги на певну деталь.
Спробуйте скласти свої портрети за допомогою наступних кінематографічних кадрів і ви побачите приємні результати:
- Повний знімок: цей тип знімку можна використовувати для зйомки всього тіла людини на вашій фотографії.
- Американський знімок: це кадри з голови до колін, він отримав свою назву, тому що її використовували в західних фільмах для показу предмету зі зброєю.
- Знімок середньої довжини: кадр від голови до талії. Часто використовується для показу людської присутності без ефекту моторошності, що створюється портретним крупним планом.
- Середній знімок: цей кадр показує предмет від голови до середини тіла, дозволяє нам виділити одну фігуру всередині кадру та відняти її від оточення, щоб зосередити на ній увагу глядача.
- Крупний план: за допомогою цього типу зйомки ви знімаєте міміку людини, кадруючи лише обличчя суб'єкта.
2. Надмірне центрування кадру
Центрування може працювати в деяких випадках, наприклад, на знімках крупним планом, але його не слід використовувати завжди. Це може зробити ваш образ нединамічним.
Спробуйте скласти композицію відповідно до правила третини і ви отримаєте більш цікаві результати. Правила мають бути порушені в якийсь момент, але перед тим, потрібно їх освоїти. Спробуйте дещо імпровізувати, якщо ви бачите одноманітні результати.
3. Обмежене позування
Одним з головних секретів хороших портретів є вміння позувати. Якщо вам пощастить працювати з моделлю з хорошими акторськими здібностями, ви отримаєте неймовірні знімки! Вам доведеться контролювати лише камеру та світло.
З іншого боку, якщо вам потрібно керувати моделлю, щоб досягти того, що ви намагаєтесь втілити, то навички режисури мають вирішальне значення. Практикуйте свої вміння, будьте приязні до людей і перш за все, залишайтесь професіоналом.
4. Поганий вибір об’єктива
Фотографія не була б такою прекрасною, якби не лінзи, які її реалізують. Деякі лінзи користуються великою популярністю серед портретних фотографів, але якщо ви тільки починаєте цю кам'янисту, але чудову дорогу, велика ймовірність, що ви будете мати певні оптичні обмеження під час створення фотографій.
Ширококутні лінзи (все, що нижче 50 мм) призначені для зйомки сцен ширшим способом, ніж наше звичайне бачення. Чим менше фокусна відстань (вимірюється в міліметрах), тим ширший зоровий спектр ви можете отримати. Такі об'єктиви не рекомендуються для фотографування, оскільки вони спотворюють реальність, при зйомці на близькій відстані результати можуть бути дуже невтішними.
Телефотооб'єктиви (усе вище 50 мм), з іншого боку, призначені для зйомки більш вузьких ділянок. Навіть коли 50-мм має спрацювати нормально, подумайте про спробу (якщо можете, орендуйте його, перш ніж купувати) на 85-міліметровий об'єктив. Це найпопулярніша фокусна відстань серед фотографів-портретистів не тільки через красивий спосіб репрезентації реальності, а й через швидку діафрагму.
5. Фокус
Ніщо так не засмучує, як красива фотографія, що виглядає приголомшливо на екрані нашої камери, а по факту вона не в фокусі. Намагайтеся зберігати спокій і переконайтеся, що ваші портрети точно у фокусі. Оскільки ви будете робити це в ситуаціях, які повністю контролюєте, то спробуйте налаштувати фокус вручну. Ви будете вражені своїми навичками фокусування.
Також важливо знати, що коли ви працюєте з швидкими лінзами (наприклад, f / 1,8 ~ f / 1.2) на макрофотографічному портреті, зона фокусування стане настільки вузькою, що ви можете отримати кінчик носа в крайньому фокусі, але щоки і очі покажуть деяку розмитість. Це може бути ефект, який ви хочете, але в будь-якому випадку, вам важливо знати, як працюють ці швидкі та дорогі лінзи.
Якщо ви хочете підняти свою портретну фотографію на новий рівень, погляньте на The Art Of Portrait Photography з Photzy.
Кожен фотограф повинен пам’ятати, що тільки практика покращує вашу фотографію. Це прекрасна дисципліна, яка закликає нас ніколи не припиняти навчання. Якщо ви по-справжньому любите фотографію, ваші навички будуть повільно розвиватися протягом усього вашого життя. Але постійна практика є ключовим для успішного творчого розвитку.
Автор статті Federico Alegria