+38 093 476 12 00
Статті

8 порад щодо вдосконалення кадру без відволікаючих факторів на ваших фотографіях


Як мама я хочу зняти справжнє дитинство своїх хлопців на камеру. Але як художник я прагну створювати чисті, безладні образи. Це постійний баланс між поданням їх справжньої історії та створенням образів, які змушують моє серце співати.
Тепер не зрозумійте мене неправильно, я постійно фіксую наш щоденний безлад: бруд, розсипані іграшки, форти-подушки. Це велика частина їх історії. Але я пам’ятаю про всі елементи, які я включаю в свої образи. Безлад - це частина історії для зображення чи вона віддаляється від історії? Кожен компонент додає наміру до створення фото чи це відволікає увагу?
Відволікання розриває зв'язок із глядачем, відводячи погляд від теми та історії. Наш мозок міцно підключений, щоб відфільтрувати відволікаючі фактори в реальній сцені перед нами, але коли ви робите фото, ви переносите світ у двовимірний простір. Раптом колись нешкідлива пляшка з блакитною водою на столі кричить про увагу. На зображенні наші очі природно тяжіють до кольорових сплесків або світла. Суттєва метушня - як сміттєвий бак чи випадкові люди - може відключити глядача від фокусу моменту.
Щоб допомогти глядачеві створити зв'язок з моїми зображеннями, як я задумав, я прагну усунути - або, принаймні, мінімізувати - відволікання уваги від сцени. Життя з маленькими дітьми може бути хаотичним, але я розробив стратегії, щоб хаос не виходив за рамки, одночасно фіксуючи їх справжні історії.
Ось мої вісім порад щодо уважного усунення відволікаючих факторів із ваших фотографій, як у камері, так і в процесі обробки. Кожна порада містить приклади мого процесу мислення під час фотографування своїх синів.

Видалення відволікаючих елементів з камери:

Я намагаюся зробити свої зображення максимально чистими в камері. Просто не мати відволікаючих елементів у кадрі, як правило, простіше, ніж мати справу з ними пізніше. Ось кілька порад щодо усунення відволікаючих фактів із ваших фотографій у камері.

1. Видалити предмети.

Це може здатися очевидним, але простим способом уникнути відволікань у вашому кадрі є видалення їх зі сцени реального життя. Можливо, ви не встигнете вилучити предмет до того, як мине момент, тому перед тим, як щось видалити, я завжди роблю «безпечний» знімок сцени, як вона є. Таким чином, якщо мої діти рухаються далі або світло швидкоплинне, я маю цей момент задокументований.
Потім я почну викидати речі з кадру. І я маю на увазі метання. Я не піднімаю; Я відкидаю їх убік, щоб пізніше з ними розібратися. Той помаранчевий носок, пропав. Ця потворна пластикова іграшка, до побачення. Значна частина мене хотіла б викинути ці речі на смітник, але я погоджуся просто викинути їх зі свого кадру.

ПРИКЛАД:

На фотографіях нижче мій син грав у кухонній раковині з досить світлим світлом за спиною. Я зробила кілька знімків, щоб уловити момент, а потім вийняв предмет у раковині та мило, щоб очистити раму. Хоча мило і працює з історією, яскравий колір відволікає погляд глядача від рук. На моєму останньому знімку фокус повністю зосереджений на руках та мильній лічилці.
ДО

ПІСЛЯ

2. Творчо обрізати.

Часто сцена, про яку йде мова, занадто брудна або її просто неможливо очистити. У цьому випадку ви можете пограти з креативними культурами, щоб розповісти свою історію, усуваючи відволікаючі фактори з вашої фотографії.
Ви можете збільшити масштаб, щоб заповнити кадр предметом, таким чином вирізавши відволікаючі фактори. Або, мій особистий фаворит, зосередитись лише на частині теми. Я люблю наближати руки чи ноги своїх хлопчиків. Я можу розповісти історію з їхніми кінцівками, зберігаючи при цьому раму без будь-яких відволікаючих предметів.

ПРИКЛАД:

Мій син грав у цій калюжі в собачому парку. Навколо було багато людей, собак та огорож, але, зосередившись на його ногах та калюжі, я змогла чітко розповісти історію, не виходячи із зайнятої атмосфери.


3. Змініть свій кут.

Ви також можете змінити кут нахилу, щоб уникнути відволікаючих елементів. Колоритна картина на стіні, яка привертає увагу від історії? Зробіть себе трохи вище і виріжте її з рами.
Один із моїх улюблених ракурсів для зйомки в брудному просторі - прямо зверху. Ця перспектива дозволяє повністю зосередитись на поточній дії, зберігаючи при цьому зайву метушню.

ПРИКЛАД:

Я майже завжди фотографую художні проекти зверху. Цей кут дозволяє мені побачити історію його створення, одночасно вирізавши решту кімнати. Зазвичай ми робимо ці проекти в одному куточку нашого обіднього столу. Це також місце, де мій син має віддалений дитячий садок і там іграшки накопичуються протягом дня (однак, це не де ми вечеряємо. Але це історія на інший день). Щойно за межами цієї чистої рамки є купи паперу, олівців та Лего, але через творчий кут ви ніколи цього не дізнаєтесь.


4. Блокувати відволікаючі фактори.

Іноді відволікання відбувається прямо посередині кадру. Немає можливості його видалити, обрізати або змінити кут нахилу. У цьому випадку ви можете використовувати інші елементи вашого зображення, щоб заблокувати відволікаючі. Це може бути складно, коли ваші об'єкти рухаються, але якщо ви терплячі, ваші об'єкти можуть заблокувати непотрібний елемент з поля зору.

ПРИКЛАДИ:

На першому зображенні нижче, в кінці цього прекрасного ряду яблунь стояла машина. Щоб зафіксувати своїх хлопців, які йшли разом без машини в кадрі, я трохи змінила кут нахилу і зачекав кілька кроків, поки мій найстарший не заблокує відволікаючий фактор. Іноді для того, щоб зняти їх з ваших фотографій, потрібно лише терпіння і навчений погляд.

ДО

ПІСЛЯ 

Тут мої хлопці грали на татовій гітарі. Мені потрібно було вловити цей солодкий момент. Замість того, щоб спробувати прибрати тумбочку, я просто трохи зачинила двері, тим самим заблокувавши наш бездротовий маршрутизатор і шнури.


5. Проявіть креативність зі світлом та фокусом.

Часто, коли фотографую своїх синів, безлад є частиною історії, але це не основний фокус в ній. У цих випадках я не хочу видаляти чи обрізати безлад, а навпаки, підкреслюю його. Творче використання світла та фокусу - чудовий спосіб включити елементи у кадр, не маючи вторинних факторів, щоб відвернути увагу глядача від основного предмета зображення.

ПРИКЛАД:

Коли мої хлопці побудували собі гору диванних подушок до підвіконня, я хотіла зафіксувати безлад у цій події, але зосереджувала увагу на їх сходженні. Я зміг це зробити, дозволивши кімнаті навколо них впасти в тінь. Ви все ще можете сказати, що є іграшки по всій землі та на полицях, але вони - тонка частина історії, яка не відволікає увагу від основного сюжету.


Приклад усунення відволікаючих факторів із селективним фокусом:

У віддаленій школі мого дитячого садка є безлад, скільки б я не намагалась підтримувати в чистоті. Я хотіла, щоб у його просторі був його портрет, який містив безлад, але кадр не про нього. Отже, я схопила свій Lensbaby Velvet 56 і знайшла кут, де змогла поставити його в рамку серед Лего, пляшок з водою та олівців. Оскільки вторинні елементи розмиті і перебувають у тіні, погляд глядача привертає погляд дитини і не відволікає навколишня метушня.

Як вирішити, які елементи видалити, а які зберегти?

Знімаючи зображення на камеру, сприймайте це як головоломку. Який намір та історія образу, який ви хочете створити? Які елементи ви можете вибрати для включення чи виключення для покращення цієї історії? Ви хочете зафіксувати портрет своєї дитини? Або я хочу розповісти історію діяльності, якою вони займаються? Чи безлад є частиною цієї сцени? Якщо так, скільки цього безладу ви хочете включити? Потрібна практика, щоб побачити сцену перед собою та уявити, які потенційні відволікаючі фактори можуть існувати, але, як і у більшості речей у фотографії (і, насамперед, у житті), з невеликим тренуванням вона з часом стає другою природою.

Ось приклад мого камерного роздуму над портретом мого сина.

Коли моєму сину було майже два роки, я відчайдушно хотіла його портрет у ліжечку. Одного разу, коли він прокинувся від сну в надзвичайно щасливому настрої, я схопила камеру. Я почав з швидкої "безпечної зйомки" з кімнатою, як є. Це мило і захопило сцену, але для цього зображення я хотіла класичний портрет. Він все ще радісно співав і стрибав, тому я встигла змінити свій кадр, прибравши відволікаючі фактори. Ось що я зробила:
  • Спочатку я зняла ковдри з його ліжечка.
  • Далі я збільшила масштаб, щоб видалити непотрібні елементи з обох боків кадру.
  • Потім я змінила кут нахилу , трохи знімаючи зверху і обрізаючи картини з кадру.
  • І нарешті, я зняла його сорочку в смужку, яка мені здалося занадто відволікаючою.
Як ви можете бачити на другому зображенні, видалення відволікаючих факторів з ваших фотографій може настільки змінити історію, яку ви намагаєтеся розповісти. За допомогою кількох простих налаштувань я змінила загальний намір свого зображення, створивши класичний портрет, який я задумала.
ДО

ПІСЛЯ

Видалення відволікаючих факторів із ваших фотографій під час подальшої обробки:

Якщо усунути відволікаючі фактори з ваших фотографій у камері неможливо, використовуйте постобробку. Я не з тих, хто витрачає години на затягування редагувань, але кілька швидких прийомів Photoshop можуть очистити кадр і покращити намір зображення.

6. Виріжте відволікаючі фактори.

Найпростіший спосіб - просто обрізати їх. Дорожній знак, що дратує ваше око біля краю кадру? Подивіться, чи композиція все ще працює, коли ви вирізаєте її. Суб'єкт тримає неприємно забарвлений предмет, який не є частиною історії? Як щодо крупного плану? Обрізання - це завжди мій перший вибір для редагування, щоб видалити відволікаючі елементи, які віддаляються від моєї історії.

ПРИКЛАД:

Ми були у парку гарного туманного ранку. Я хотіла сфотографувати сина, який розгойдується в тумані, але там був цей насип шин відразу за гойдалками. Оскільки мені потрібно було стояти на лавці по висоті, 40-міліметровий об'єктив (Canon EF 40 мм F2.8 STM), який я мала при собі, був недостатнім, щоб вирізати відволікаючі елементи в камері. Я скомпонувала кадр, виділивши лише свого сина та красиво туманні дерева за ним.

ДО

ПІСЛЯ

7. Перетворити на чорно-білий.

Якщо елемент відволікає увагу через свій колір, але ви все одно хочете, щоб він був у кадрі, перетворення зображення в чорно-біле часто може підтримувати історію, нічого не видаляючи.

ПРИКЛАД:

Тут мені сподобалася ця сцена, коли мій син грався зі своїм сусідом та їх собакою, але яскраво-червона куртка друга монополізує увагу глядача. Чорно-білим фокусом зараз є мій син, тоді як його друг стає менш відволікаючою частиною сцени.

ДО

ПІСЛЯ

8. Використання інструментів редагування у Photoshop.

Якщо нічого іншого не вдається, видалення відволікаючих факторів із ваших фотографій в Adobe Photoshop є чудовим варіантом. Я використовую комбінацію цілющого пензля та заповнювача вмісту, щоб редагувати відволікаючі мої зображення.

Цілюща щітка

Іноді відволікаючими елементами є лише дрібні кольорові фрагменти або боке на чистій території. Такі речі, як лист на землі або травинка, яка вловлює світло інакше, ніж решта зображень, можуть відвернути погляд від вашої історії. Переглядаючи свої фотографії на комп’ютері, я завжди сканую кадр, щоб побачити, чи є плями, які привертають мою увагу.

ПРИКЛАД:

На цьому знімку на задньому плані було кілька одиноких квітів, а на землі темне листя, що виділялося на тлі зеленої трави. Видаливши їх за допомогою цілющого пензля у Photoshop, я вдосконалила зображення, щоб переконатися, що глядач повністю зосереджений на дії на передньому плані.

ДО

ПІСЛЯ

Зміст заповнення

Коли мені потрібно видалити більші об’єкти, я використовую опцію заповнення вмісту у Photoshop. Цей чудовий інструмент редагування дозволяє вибрати об’єкт, який потрібно видалити, а все інше Photoshop. Він відбирає область навколо об’єкта і заповнює простір відповідними кольорами.

ПРИКЛАД:

Я вважаю, що вимикачі світла дуже відволікають увагу. Зазвичай вони білого кольору і, як правило, привертають увагу глядача. На щастя, завдяки заповненій вмістом залишці їх дуже просто видалити. На цьому зображенні я також прибрала кут столу на передньому плані, оскільки він відбиває світло і відвертає увагу від мого сина.
Слідуйте разом із відео монтажу нижче, щоб побачити, як я відредагувала цей знімок.

ДО

ПІСЛЯ


Приклад редагування за допомогою цілющої кисті+вміст, відомий для видалення відволікаючих елементів:

Це зображення було трохи складніше редагувати. Я використала суміш цілющої щітки та вдосконалених функцій інструменту заповнення вмісту у Photoshop, щоб зняти рамки зі стіни.
Подивіться, як я редагую це зображення у відео нижче.

ДО

ПІСЛЯ


Дякую, якщо будете дотримуватись цих 8 порад щодо уважного усунення відволікаючих факторів із ваших фотографій. Сподіваюсь, ви тепер відчуваєте себе підготовленими до того, щоб зафіксувати щирі життєві дії в моменті. Крутих кадрів!

Фото та стаття Leah Barad