Час визначається як невизначений безперервний розвиток існування та подій у минулому, теперішньому та майбутньому, що розглядаються як єдине ціле. Але що ми робимо з цим досить розкішним поняттям цілого? Що таке час і як ми повинні його витрачати?
В останній редакційній статті IGNANT для A. Lange & Söhne, знятій Андре Гемстедтом і Тіне Реймер, було розглянено ручний механізм годинника Annual Calendar 1815 року і команда замислилася над діями, які ми самі здійснюємо по відношенню до часу. Замість того, щоб розмірковувати про те, як швидко біжить час, автор розглядає моменти, проведені в очікуванні; ті моменти, коли час рухається повільно. Визначаючи очікування як дію, що полягає в тому, щоб залишатися на місці або відкласти дію до певного часу чи події, було б легко припустити, що очікування викликає застій, сповільнення часу, зупинку дії. Проте, навіть коли ми чекаємо, ми перебуваємо в русі: несвідоме постукування ногами і пальцями, позіхання, зітхання. Самі того не усвідомлюючи, ми стаємо у знайомі пози - притуляємося до стін ось так, а потім ось так. На тлі бруталізму досліджено мистецтво очікування як у темряві, так і при світлі, показуючи, що час завжди рухається, навіть коли здається, що він зупинився.
В останній редакційній статті IGNANT для A. Lange & Söhne, знятій Андре Гемстедтом і Тіне Реймер, було розглянено ручний механізм годинника Annual Calendar 1815 року і команда замислилася над діями, які ми самі здійснюємо по відношенню до часу. Замість того, щоб розмірковувати про те, як швидко біжить час, автор розглядає моменти, проведені в очікуванні; ті моменти, коли час рухається повільно. Визначаючи очікування як дію, що полягає в тому, щоб залишатися на місці або відкласти дію до певного часу чи події, було б легко припустити, що очікування викликає застій, сповільнення часу, зупинку дії. Проте, навіть коли ми чекаємо, ми перебуваємо в русі: несвідоме постукування ногами і пальцями, позіхання, зітхання. Самі того не усвідомлюючи, ми стаємо у знайомі пози - притуляємося до стін ось так, а потім ось так. На тлі бруталізму досліджено мистецтво очікування як у темряві, так і при світлі, показуючи, що час завжди рухається, навіть коли здається, що він зупинився.
![](https://static.tildacdn.com/tild3763-3866-4531-b437-366365383265/2_1_ignant-a-lange-s.jpg)
![](https://static.tildacdn.com/tild3964-6139-4333-a163-653461393463/2_2_ignant-a-lange-s.jpg)
Невидимий
![](https://static.tildacdn.com/tild3961-6434-4133-b931-663835386134/3_1_ignant-a-lange-s.jpg)
![](https://static.tildacdn.com/tild3135-3134-4738-a631-336636353664/3_2_gnant-a-lange-so.jpg)
Нахилений
![](https://static.tildacdn.com/tild3238-6633-4436-b233-303531323838/4_1_ignant-a-lange-s.jpeg)
![](https://static.tildacdn.com/tild3234-3938-4738-a238-383032326536/4_2_ignant-a-lange-s.jpg)
Неспокійний
![](https://static.tildacdn.com/tild6231-3166-4239-a432-646662623934/5_1_ignant-a-lange-s.jpg)
![](https://static.tildacdn.com/tild3763-6135-4066-b235-333163346333/5_2_ignant-a-lange-s.jpg)
Пильний
![](https://static.tildacdn.com/tild3563-6637-4434-a632-623037333034/ignant-a-lange-soehn.jpg)
![](https://static.tildacdn.com/tild6630-3762-4335-b534-346233396631/ignant-a-lange-soehn.jpg)
Зупинений
![](https://static.tildacdn.com/tild3733-6665-4136-b038-663961383432/6_1_ignant-a-lange-s.jpeg)
![](https://static.tildacdn.com/tild6138-3335-4732-b765-656238613031/6_2_ignant-a-lange-s.jpg)
Впольований
![](https://static.tildacdn.com/tild3631-3736-4439-a136-663966343036/ignant-a-lange-soehn.jpg)
![](https://static.tildacdn.com/tild6236-6536-4433-a135-643230616366/ignant-a-lange-soehn.jpg)
Лінощі
- Створено у співпраці з A. Lange & Söhne -
Річний календар 1815 року з ручним механізмом, аналоговою індикацією дати, дня і місяця, а також відображенням фаз місяця, є класичною інтерпретацією механізму, який є водночас привабливим і корисним.
Джерело: ignant.com
Річний календар 1815 року з ручним механізмом, аналоговою індикацією дати, дня і місяця, а також відображенням фаз місяця, є класичною інтерпретацією механізму, який є водночас привабливим і корисним.
Джерело: ignant.com