+38 063 95 995 06
Статті

Мистецтво очікування

Час визначається як невизначений безперервний розвиток існування та подій у минулому, теперішньому та майбутньому, що розглядаються як єдине ціле. Але що ми робимо з цим досить розкішним поняттям цілого? Що таке час і як ми повинні його витрачати?

В останній редакційній статті IGNANT для A. Lange & Söhne, знятій Андре Гемстедтом і Тіне Реймер, було розглянено ручний механізм годинника Annual Calendar 1815 року і команда замислилася над діями, які ми самі здійснюємо по відношенню до часу. Замість того, щоб розмірковувати про те, як швидко біжить час, автор розглядає моменти, проведені в очікуванні; ті моменти, коли час рухається повільно. Визначаючи очікування як дію, що полягає в тому, щоб залишатися на місці або відкласти дію до певного часу чи події, було б легко припустити, що очікування викликає застій, сповільнення часу, зупинку дії. Проте, навіть коли ми чекаємо, ми перебуваємо в русі: несвідоме постукування ногами і пальцями, позіхання, зітхання. Самі того не усвідомлюючи, ми стаємо у знайомі пози - притуляємося до стін ось так, а потім ось так. На тлі бруталізму досліджено мистецтво очікування як у темряві, так і при світлі, показуючи, що час завжди рухається, навіть коли здається, що він зупинився.

Невидимий
Нахилений
Неспокійний
Пильний

Зупинений
Впольований
Лінощі
- Створено у співпраці з A. Lange & Söhne -

Річний календар 1815 року з ручним механізмом, аналоговою індикацією дати, дня і місяця, а також відображенням фаз місяця, є класичною інтерпретацією механізму, який є водночас привабливим і корисним.

Джерело: ignant.com