+38 063 95 995 06
Статті

Тіні на фото: 5 порад

Тьмяно освітлена кімната може стати справжнім кошмаром для фотографа. Темні стіни, слабке освітлення та дивні тіні - цього достатньо, щоб стривожити навіть найспокійнішого фотографа. Звучить знайомо? Так було зі мною, коли я тільки почала займатися фотографією і вважала, що проблем з природнім світлом у мене не мало б бути.


А все тому, що, визнаю, я не зовсім розуміла, як використовувати спалах і що важливіше, не знала, як читати світло. Так, я все правильно сказала. Як фотограф, ви не тільки бачите світло, але також повинні вивчати мистецтво читання світла - тип світла, якість світла, а також те, як світло буде впливати на ваше остаточне зображення.


Чим більше я фотографувала людей і місця, тим більше я розуміла, що знаходити світло серед тіней, насправді, не так страшно чи незручно.


Karthika-Gupta-Photography-Memorable-Jaunts-DPS-Article-Dark-and-Moody-Wedding-Portraits-in-Shadows-04.jpg

Освоєння тіней


Уявіть на секунду впевненість, яку ви відчуєте, якщо зможете впоратись з будь-яким кімнатним освітленням і подумаєте собі: "Так, у мене вийшло". І я не маю на увазі використання зовнішнього спалаху чи стробоскопа, щоб засвітити всю сцену, подібно до показу феєрверків. Я маю на увазі використання лише доступного світла для створення магічних фотографій.


Не зрозумійте мене неправильно, я люблю зображення, зняті з природним освітленням, оскільки вони є дійсно легкими, повітряними та приваблюють до себе. Але зйомки в низькому ключі, використання тіней для створення драматичних портретів, настільки ж веселі і захоплюючі.


Протягом останніх кількох років у моїй фотографії я відчувала себе трохи обмеженою лише у фотографуванні в світлих, відкритих, природних умовах освітлення. В Чикаго літо досить коротке, а опади - це, як правило, дощ, гроза та дощ. Тут я дуже швидко засвоїла, що мені потрібно вийти з зони комфорту і з'ясувати, як фотографувати в приміщенні і робити це впевнено і творчо.


Так я швидко дізналась про те, що тіні відіграють дуже важливу роль у формуванні світла, настрою, відтворенні глибини та створенні драми. Якщо ви фотографуєте не в залах з величезними, від підлоги до стелі, вікнами, тіні - це ідеальне рішення для розкриття твоєї творчості.

 

1. Технічні особливості


Якщо у вас є вибір між об'єктивом "фікс" чи "зум", обирайте перший. "Фікси" вважаються швидкими об'єктивами з діафрагмою f / 1,8 або більше і дозволяють керувати, яке світло досягатиме сенсора камери. Коли я фотографую в приміщеннях, у 80% випадків і використовую свій Canon 50mm f / 1.2.


Переконайтеся також, що ви виставлили експозицію належним чином. Якщо зображення недоекспоноване, спроба виправити це в пост-обробці лише посилить шум. Зазвичай, я переекспоновую свої фотографії принаймні на 1/3 незалежно від того, де я фотографую. Я виявила, що це дозволяє мені звести до мінімуму шум і зберегти якомога більше деталей у тінях.


Я використовую автоматичний баланс білого. Ви можете налаштувати баланс білого вручну відрегулювавши температуру кольорів за допомогою Kelvin, щоб скоротити час обробки пізніше. Для мене авто баланс білого в більшості випадків працює дуже добре і якщо необхідно, мені не важко зробити незначне коригування при обробці. Навчіться охопити трохи шуму, збільшуючи ISO, особливо, якщо кімната дійсно темна. 


Karthika-Gupta-Photography-Memorable-Jaunts-DPS-Article-Dark-and-Moody-Lifestye-Portraits-in-Shadows-02.jpg

2. Одне джерело світла


Єдине джерело світла, наприклад, невелике вікно або відкриті двері, може творити чудеса з вашими зображеннями. Коли ви працюєте з темними приміщеннями та обмеженим світлом, ви будете здивовані тим, наскільки мало світла вам насправді потрібно.

Якщо ваші вікна виходять на північ, вони, як правило, дають м'якше і більше спрямоване світло, на відміну від "східних" чи "західних" вікон. Бо вони, як правило, приносять сильне світло, залежно від місця, де сонце знаходиться в небі під час фотографування.


Karthika-Gupta-Photography-Memorable-Jaunts-DPS-Article-Dark-and-Moody-Wedding-Portraits-in-Shadows-01.jpg

Ця наречена повернута обличчям до вікна і її профіль рівномірно освітлений. Але темні штори позаду неї роблять фон майже чорним. Мені подобається ця драма між світлом і темрявою, як на цьому фото. Це досягається розміщенням суб'єкта в спеціальному місці.

Ця наречена повернута обличчям до вікна і її профіль рівномірно освітлений. Але темні штори позаду неї роблять фон майже чорним. Мені подобається ця драма між світлом і темрявою, як на цьому фото. Це досягається розміщенням суб'єкта в спеціальному місці.


3. Напрямок і якість світла


І напрямок, і якість світла відіграють значну роль у формуванні настрою зображення. Тому розуміння різноманітності, природи та використання кожного з них допоможе вам приймати обґрунтовані рішення для досягнення своєї мети.


Жорстке, спрямоване світло, як правило, підсилює загальну драму зображення, підкреслюючи текстуру та деталі, а також створюючи контрастні тіні з різкими, окресленими краями. М'яке, розсіяне світло робить тіні м'якими, з краями, які відступають м'яко, що робить його приємним і універсальним для зйомок людей, оскільки, воно мінімізує текстуру та деталі (наприклад, дефекти).


Кут і напрямок світла, який ви виберете, залежать від стилю зйомки та вашого бачення результату. Я, як правило не розміщую людей навпроти джерела світла,бе це робить обличчя плоским та риси невиразними. Я надаю перевагу освітленню людей з боку, щоб додати глибини та виділити тіні, які виділяють риси обличчя.

Підсвічування має свої цілі, особливо якщо ви плануєте отримати чарівний та мрійливий вигляд моделі.


Ліворуч наречена повернута до вікна, тому світло на її лиці м'яке і розсіяне. Праворуч наречена теж повернута до вікна, але під кутом 45 градусів, тому світло тут є більш дрматичним, а тіні темнішими.

Ліворуч наречена повернута до вікна, тому світло на її лиці м'яке і розсіяне. Праворуч наречена теж повернута до вікна, але під кутом 45 градусів, тому світло тут є більш дрматичним, а тіні темнішими.


4. Математика у фотографії 


Математичний закон обернених квадратів описує, як яскравість світла зменшується на відстані від джерела.


Уявіть собі світло як промінь, який розширюється та збільшується на відстані. Тепер розмістіть предмет у промені, близько до джерела, і світло буде різким. Але якщо рухати об'єкт по прямій лінії, щоб стояти приблизно на 6 кроків від джерела, наскільки менше світла потрапляє на об'єкт? Якщо відстань подвоюється, світло, що потрапляє на об'єкт, зменшується на три чверті.


У реальному, так би мовити, житті у вас, наприклад, є тло для роботи і, можливо, поверхня, щоб відбити світло на "сцену". Плюс всі види розсіювачів та фільтрів для зміни джерела світла, а також вибір місця розташування об'єкта щодо фону та джерела світла, а також розміщення себе та камери.


Як правило, ви можете додати драми зображенню, розташувавши об'єкт поруч із джерелом світла та далі від фону. Світло висвітлить модель, і все, що лежить за нею, розітнеться в тінь. Це швидкий і простий спосіб створити темний фон в камері. І навпаки, розміщення об'єкта далі від джерела світла і ближче до фону створить більш рівномірно освітлену сцену з більш поступовим переходом від світла до тіні (фон буде світлішим).


 

Зліва наречена є далі від джерела світла, і, отже, вона більше в тіні порівняно з зображенням праворуч, де вона стоять перед віконцем і ближче до джерела світла. Так що більше її обличчя освітлюється світлом, що йде з вікна.

Зліва наречена є далі від джерела світла, і, отже, вона більше в тіні порівняно з зображенням праворуч, де вона стоять перед віконцем і ближче до джерела світла. Так що більше її обличчя освітлюється світлом, що йде з вікна.


5. Модифікуйте та формуйте джерело світла


Якщо ви опинились в приміщенні з надмірним достатком природного / доступного світла, використання модифікаторів - це простий спосіб контролювати кількість та інтенсивність освітлення вашого предмета.


Ширші штори та жалюзі можуть бути використані для зменшення або розсіювання світла, що зробить його м'яким і тоншим. Ви можете зменшити розмір джерела світла, щоб збільшити тіні та збільшити драму за допомогою затемнених штор або частково закрити двері. Пам'ятайте, чим більше світла ви впускаєте, тим менш інтенсивні тіні.


Я сподіваюсь, що ці приклади спонукають вас дивитись на тіні по-іншому. Тут немає захованих монстрів! Насправді, тіні є досить корисними для додавання певної драми та таємничості до ваших фотографій.


Автор: Karthika Gupta