+38 093 476 12 00
Статті

Як знайти ідеї для портфоліо стокових фотографій

Щоб заробляти на життя стоковим фотографом, вам потрібне сильне портфоліо. Ми працюємо зі спільнотою авторів і співавторів, тому знаємо, що придумувати нові ідеї може бути складно. Особливо спочатку, коли ви не знайомі з індустрією та її вимогами. Але не хвилюйся! Нижче описані основи, з яких варто почати , згідно сайту  DEPOSITPHOTOS.

Почніть з основ


Стокова фотографія – це велика галузь, яка включає в себе постійно зростаючий обсяг контенту. Якщо ви тільки починаєте, можливо, буде гарною ідеєю зосередитися на темах стокової фотографії, які користуються попитом. Деякі з них можуть не стати популярними через кілька років, а інші залишаться актуальними незважаючи ні на що. До останнього можна віднести святкову та ділову фотозйомку.

Відвідайте сайти стокової фотографії


Які категорії та фотографії мають інші веб-сайти на своїх головних сторінках? Проведіть дослідження та зробіть нотатки. Зверніть увагу на те, що люди нещодавно шукали та що завантажили інші учасники. Це нескінченне джерело натхнення та ідей. Приклади портфоліо фотографій також доступні, якщо ви шукаєте конкретних авторів.

Прийміть свої пристрасті


Що вас особисто цікавить, крім фотографії? Те, що ви хочете сфотографувати без оплати. Наприклад, якщо ви багато тренуєтесь. Це може стати основою вашого портфоліо стокових фотографій. Або, скажімо, ви любите досліджувати світ і мрієте робити це частіше, тоді ви можете зосередитися на фотографії подорожей. Цей підхід може працювати не для кожного вашого хобі, але спробуйте.

Зосередьтеся на недостатньо вивчених областях стокової фотографії


Щоб створити портфоліо стокових фотографій, ви можете скористатися численними маршрутами, у тому числі менш поширеними серед інших учасників. Як згадувалося вище, створювати візуальний контент про фітнес, подорожі чи свята може бути простіше, але бути поміченим — ні. Отже, подумайте про вибір тем, які менш популярні, але настільки ж необхідні. Наприклад, хвороби та ліки, люди з інвалідністю, люди похилого віку.

Вміст, який ви не можете знайти, може бути навіть важливішим за вміст, який ви постійно бачите. Кожен фондовий сайт відрізняється, тому інформація, до якої ви маєте доступ, різна. Проведіть дослідження, спробуйте отримати від нього якомога більше користі, знайдіть власну нішу і досягайте успіху в ній.

Слідкуйте за тенденціям


Це, мабуть, одна з найцінніших порад, які ми можемо вам дати. Світ постійно змінюється, і дуже важливо бути попереду. Тенденції є скрізь, але помітити їх не так вже й легко. Тому краще покладатися на експертів. Ми знаємо, що тенденції є важливою справою для кар’єри стокової фотографії, тому ми робимо власні звіти про візуальні тенденції. Вони можуть стати корисним джерелом натхнення та ідей. Ми звертаємося до креативних агентств та експертів галузі, щоб отримати ексклюзивну інформацію, а потім поділитися нею з вами. Ознайомтеся з випуском 2021 року зараз і очікуйте звіту «Візуальні тенденції 2022» у грудні.

Розпізнавати погані візуальні ефекти


Вчіться на помилках, які роблять інші, і уникайте їх повторення. Перетворіть це на гру – приділяйте більше уваги візуальним елементам навколо вас, аналізуйте їх і створюйте кращі альтернативи. Шукайте теми, які ілюструють найбільш затребувані теми, на основі того, що ви вже знаєте про галузь та останні тенденції. Тоді зробіть кращі фотографії. Коли потенційні клієнти виявляють ваше портфоліо стокових фотографій, вони повинні розуміти, що ви розумієте їхні проблеми і можете надати те, що їм потрібно.

Покладайтеся на календар


Як ми вже згадували, святковий контент дуже добре продається на акціях. Різдво, День подяки, День матері та інші свята завжди підвищують продажі для компаній, тому їм потрібно багато високоякісного контенту.

Рекомендуємо скласти список найбільших свят і запланувати зйомки за три місяці наперед. Це рекомендація, якою брати Замуровичі, два з наших найактивніших дописувачів, поділилися з нами: «Ми починаємо завантажувати різдвяні зображення в жовтні, щоб наші роботи встигли зацікавити клієнтів і піднятися вгору в популярних пошуках зображень. Так само для кожного сезону найкращий час для початку завантаження – 5-6 тижнів до цього».

Висновок

Сподіваємося, ви будете почуватися ще більш впевнено у своєму портфоліо стокових фотографій. Існує багато способів досягти успіху, і вам не потрібно вибирати лише один. Зверніть увагу на візуальні елементи навколо вас, знайдіть ті, для яких ви можете створити альтернативу. Дізнайтеся, що продавці акцій показують вам на своїй домашній сторінці та що публікують інші фотографи. Ці та інші дії допоможуть вам побудувати своє портфоліо та успішну кар’єру у фотографії.

Якщо ви хочете отримати доступ до додаткових ідей, прочитайте про наші дев’ять джерел натхнення. Обов’язково впроваджуйте їх у свою роботу. Бажаємо вам успіхів у вашому профілі стокової фотографії.